CURS MEDITAȚIE TRANSCENDENTALĂ

Înscrie-te și tu la cursul de Meditație Transcendentală
și descoperă cât de ușor este să obții mai mult de la tine și de la viață

URMĂTORUL CURS

04 - 08 DECEMBRIE 2020
București

zile
ore
min
sec
(Momentan data pentru următorul curs nu este stabilită Trimite un mesaj și solicită o dată potrivită pentru tine.)
Play Video

☆Instruire "unu la unu"

Instruire personală adaptată ritmului propriu ca tu să ai cea mai bună experiență.

☆ Nu necesită efort

Poate fi practicată de oricine, nu trebuie să crezi în tehnică ca să funcționeze. Ea funcționează și în cazul în care ești sceptic.

☆ Bazată pe studii științifice

Meditația Transcendentală este una dintre cele mai studiate tehnici de meditație din lume. Peste 750 de studii științife conduse de 250 de universități și instituții, în peste 30 de țări

☆ Beneficii demonstrate

În ultimii 65 de ani peste 10,000,000 oameni au învățat tehnica și se bucură de beneficiile sale

Studii de cercetare finanțate, publicate sau prezentate de:

,,Poate că cel mai mare beneficiu al său este că MT este relativ ușor de învățat și ușor de stăpânit. Fară săptămâni sau luni de așteptare înainte să vezi rezultate, cu MT nu pierzi timp. Durează doar câteva minute până când cineva ajunge să se simtă îndepărtat de gândurile sale copleșitoare și dureroasse.”

Ce este Meditația Transcendentală?

Într-o lume în care a fi ocupat a devenit o dependență, unde suntem permanent asaltați de lista de priorități și situații de rezolvat, ce nu se termină niciodată, unde ritmul de lucru este tot mai rapid, ajungem să realizăm că viața trece pe lângă noi. Avem nevoie de un buton de pauză, să ne găsim echilibrul interior și să ne putem încărca bateriile, astfel încât să ne bucurăm cu adevărat de viață.

Meditația Transcendentală (MT) este o tehnică simplă, naturală, ce se practică fără efort, 20 de minute, de două ori pe zi, stând confortabil cu ochii închiși. Este foarte ușor de învățat și foarte plăcut de practicat.

Ce se întâmplă când practici meditația transcendentală?

“Doar îți dai voie să crești din interior, să elimini stresul și tensiunile, iar natura ta este să fii perfect, natura ta este să fii sănătos, natura ta este să fii fericit. Iar asta este ceva ce îți transformă viața.” – Tony Nader, MD, Phd.

Meditația Transcendentală (MT) este cea mai practicată, cea mai studiată și, conform studiilor, cea mai eficientă tehnică de relaxare și eliminare de stres la momentul actual.

O TEHNICĂ PE Viață

Înveți MT o dată și o ai pe toată viața.
După ce ai învățat această tehnică simplă și naturală, devii autonom. O poți practica fără să depinzi de o altă persoană, însă dacă simți că ai nevoie de mai mult suport, îl vei avea asigurat pe toată viața, fără cost adițional.

GHIDARE PERSONALĂ

Fiecare persoană este unică, iar experiența meditației diferă pentru fiecare dintre noi. De aceea ghidarea personală a unui Instructor de Meditație Transcendentală este necesară. Atunci când tehnica MT este învățată corect, într-o manieră personalizată, procesul este natural și fără efort; în acest fel apar cele mai bune rezultate.

O TEHNICĂ LIPSITĂ DE EFORT

Nu presupune concentrare! Nu presupune controlul minții, monitorizare a gândurilor sau a goli mintea de gânduri. Nu este nevoie de un timp îndelungat de practicare ca ea să funcționeze , pentru că procesul este simplu și natural, iar rezultatele apar chiar de la început. Oricine poate învăța MT.

6 lucruri pe care ar trebui să le știi despre
Meditația Transcendentală

ESTE LIPSITĂ DE EFORT

Este ușoară, plăcută și o poate practica oricine — chiar și copiii cu vârsta de 10 ani. Asta o face diferită de alte tehnici:
• Fără concentrare
• Fără control al minții
• Fără monitorizare a gândurilor
• Fără a încerca să ne golim mintea de gânduri

ESTE O TEHNICĂ UNICĂ

Transcenderea este singura stare a conștiinței ce animă și dezvoltă întregul nostru potențial uman. MT este tehnica ce permite minții să transceandă sistematic.​

ESTE O TEHNICĂ AUTENTICĂ

Tehnica MT vine dintr-o tradiție veche de mii de ani și a fost introdusă lumii întregi de către Maharishi Mahesh Yogi, acum 65 de ani. De atunci milioane de oameni au învățat și practică această tehnică. O poți învăța doar de la un instructor certificat, într-un curs individualizat .

ADUCE BENEFICII PRACTICE ÎN VIAȚA ZILNICĂ

Studiile arată că tehnica MT:
• Crește creativitatea
• Crește energia și focusul
• Extinde înțelegerea și îmbunătățește memoria
• Reduce stresul și anxietatea
• Normalizează presiunea arterială
• Scade riscul atacului cerebral și a bolilor de inimă
• Scade insomniile

RECUNOSCUTĂ ÎN ÎNTREAGA LUME

Peste 10 milioane de oameni au învățat deja tehnica MT și au experimentat beneficiile sale – indiferent de cultura, nivel social, vârstă sau religie.​

NU TREBUIE SĂ CREZI ÎN CEVA ANUME

Tehnica MT nu este o religie, o filozofie sau un stil de viață. Nu este nevoie de anumite credințe sau așteptări. Putem fi 100% sceptici, ea va funcționa iar rezultatele vor fi la fel de eficiente.​

Beneficiile tehnicii
Meditației Transcendentale

Beneficiile practicării MT sunt răspunsul la întrebarea: Ce îmi poate aduce mie această meditație, pentru a îmi dedica 20 de minute, de doua ori pe zi, din timpul meu? Există destul de mult de primit – de la beneficii asupra sănătății, la creșterea creativității și inteligenței, succesul profesional și relații mult mai armonioase.

Reduce nivelul de stres
  • Extinde înțelegerea și îmbunătățește memoria
  • Crește performanța
  • Crește abilitatea de a rezolva probleme mult mai ușor
  • Relațiile cu colegii și familia se îmbunătățesc
  • Scade riscul bolilor psihosomatice
  • Dezvoltă abilitatea de a lua decizii înainte să reactionezi la impuls
  • Crește performanța academică
  • Crește toleranța
Reduce anxietatea și depresia
  • Scade izolarea socială
  • Scade neliniștea interioară
  • Scad simptomele PTSD (tulburare de stres post-traumatic)
  • Te adaptezi mai rapid în situații noi
  • Crește siguranța emoțională
  • Simți mai multă deschidere către nou 
  • Îți depășești limitele și zona de confort
Reduce riscul de infarct și atac cerebral
  • Normalizează presiunea arterială
  • Scade rezistența la insulină
  • Reduce colesterolul
Crește creativitatea
  • Susține pasiunile 
  • Crește motivația
  • Crește implicarea 
  • Ajută interacțiunea cu ceilalți
  • Dezvoltă încrederea în forțele proprii
  • Crește productivitatea
  • Ajută colaborarea și lucrul în echipă 
Îmbunătățește funcționarea creierului
  • Crește claritatea în gândire
  • Folosești mai mult din resursele latente
  • Ești mai conștient și mai prezent 
  • Îți îmbunătățești memoria și abilitatea de a învăța
  • Scade simptomele ADHD (deficit de atenție și hiperactivitate)
  • Te adaptezi mult mai ușor situațiilor noi
  • Dezvolți întregul potențial mental
Crește energia
  • Realizezi mai mult cu mai puțin efort
  • Reușești să folosești timpul eficient 
  • Nu te mai simți epuizat la sfarsitul programului
  • Te bucuri mai mult de timpul liber
  • Întărești sistemul imunitar
  • Îți menții corpul mai tânăr și mai sănătos
Reduce insomniile
  • Ai un somn linistit
  • Te simți mai odihnit și relaxat
  • Reduci sau elimini tratamentele cu efecte adverse
  • Crește starea de atenție și concentrare
Crește productivitatea și performanța
  • Crește satisfacția și eficiența la locul de muncă
  • Crește stima de sine
  • Îți extinzi orizontul atenției
  • Relațiile devin mai plăcute și mai armonioase
Crește reziliența
  • Crește toleranța și compasiunea
  • Iti regăsești echilibrul interior indiferent de situațiile exterioare.
  • Eviți starea de burnout sau depresie
  • Te adaptezi cu ușurință situațiilor noi
  • Scazi influența factorilor negativi asupra ta
  • Îți păstrezi sănătatea mentală și fizică

Diferența dintre MT și alte tehnici de meditație

Există multe tipuri de meditație – Sunt ele toate la fel? Cu ce diferă MT de celelalte tipuri de meditație?

Un studiu publicat in jurnalul Consciousness and Cognition a identificat 3 categorii de meditație, bazate pe diferențele undelor cerebrale măsurate:

Tehnici de concentrare sau focus

Meditația Zen, Vippasana, Meditație Samatha, etc.

advanced divider

Monitorizare deschisă

Mindfulness, Meditație Metta, Kriya Yoga, etc.

advanced divider

Transcendere

Meditația Transcendentală

Meditația Transcendentală dezvoltă coerență alpha globală – o stare de odihnă profundă și atenție sporită.

Această coerență este corelată cu IQ crescut, creativitate, eficiență în acțiune, memorie mai bună – singura stare ce animă întregul potențial mental.

STUDII ȘTIINȚIFICE

Practica Meditației Transcendentale este fără îndoială cea mai studiată tehnică de meditație. Efectele și beneficiile sale au fost subiectul studiilor riguroase de peste 50 de ani. Acestea au fost conduse în 250 de instituții academice (universități, instituții, asociații etc.) din 33 de țări. Mai mult de 340 din aceste studii și cercetări au fost verificate independent și publicate în jurnale academice de top precum: Journal of Counseling Psychology, International Journal of Neuroscience, British Journal of Educational Psychology, Psychosomatic Medicine.

Performanță crescută

Cu MT s-a observat în repetate rânduri că îmbunătățește atât productivitatea cât și satisfacția în viața personală și profesională.

  • Îmbunătățirea productivității (Anxiety, Stress, and Coping, 1993)
  • Crește satisfacția la locul de muncă (Anxiety, Stress, and Coping, 1993)
  • Dezvoltarea creativității și inteligenței (Intelligence, 2001)
  • Atenție sporită și înțelegere extinsă (Perceptual and Motor Skills,1974)
  • Actualizare de sine crescută (Journal of Social Behavior and Personality, 1991)

REDUCEREA STRESULUI, ANXIETĂȚII ȘI CREȘTEREA ENERGIEI

Stresul la locul de muncă, ca unul dintre cele mai mari epidemii ale vremurilor noastre  – împiedică productivitatea și satisfacția la locul de muncă și crește riscul tulburărilor fizice și mentale.

  • Odihnă profundă (American Psychologist, 1987)
  • 42% scăderea insomniilor (Journal of Counseling and Development, 1985)
  • 25% scăderea nivelului de cortizol (Hormones and Behavior, 1978)
  • Rezistență crescută la stres (Psychosomatic Medicine, 1973)
  • 40% reducerea epuizării psihice, incluzând stresul și depresia (American Journal of Hypertension, 2009)
  • 33% scăderea anxietății (Journal of Alternative and Complementary Medicine, 2013)

CREȘTE ECHILIBRUL ÎNTRE VIAȚA PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ

Prin posibilitatea reducerii și eliminării stresului și tensiunilor, MT oferă energie la sfârșitul zilei – ce se traduce firesc prin relații personale și de familie mult mai bune și satisfacție în calitatea vieții. 

  • 30% creșterea satisfacției și calitatea vieții (Military Medicine, 2011)
  • Relații îmbunătățite între membrii familiei (Journal of Counseling and Development, 1985)
  • Relații profesionale și personale îmbunătățite (Anxiety, Stress, and Coping, 1993)
  • Vârstă biologică mai tânără (International Journal of Neuroscience, 1982)

SĂNĂTATEA INIMII MAI BUNĂ

Bolile cardiovasculare continuă să fie printre primele cauze ale mortalității. Cu toate acestea, studii de lungă durată, conduse de Instituții Naționale ale sănătății arată reducerea semnificativă a cauzelor acestor boli:

  • 47% reducerea atacurilor cerebrale, de inimă și mortalitatea (Circulation: Cardiovascular Quality and Outcomes,  2012)
  • Reducerea presiunii arteriale (American Journal of Hypertension, 2008)
  • Scăderea rezistenței la insulină (Archives of Internal Medicine, 2006)
  • 13% reducerea cheltuielilor medicale anuale (American Journal of Managed Care, 1997)

CE INCLUDE CURSUL DE MEDITAȚIE TRANSCENDENTALĂ
și cum se învăță

ETAPA 1 - Instruire în tehnica MT
ETAPA 1 – CURS INSTRUIRE ÎN TEHNICA MT
 
  • Ziua 1:  Sesiune introductivă în MT (60 minute)– afli ce este și cum funcționează tehnica MT, ce beneficii aduce și primești răspuns la întrebările tale. Aseastă sesiune este urmată de o discuție privată cu instructorul MT.
 
  • Ziua 2:  Instruirea personală în tehnica MT – înveți să meditezi într-o sesiune 1 la 1, cu instructorul de MT. (60 minute).
 
  • Zilele 3, 4 si 5: sesiuni de follow-up, în urma instruirii personale – în aceste sesiuni verificăm și stabilizăm practica corectă a tehnicii, ca tu să te bucuri de rezultate. (90 minute/zi).
 
  • *Zilele 2-5 se desfășoară consecutiv.
  • După ce ai incheiat aceasă etapă, ești autonom – poți practica această tehnică, fără să depinzi de un instructor sau de o altă persoană. Doar introduci tehnica MT în propriul tău stil de viață.
ETAPA 2 - Stabilizare a tehnicii
ETAPA 2 – SESIUNI DE STABILIZARE A PRACTICII
  • După ce etapa 1 a fost încheiată, beneficiezi de 6 sesiuni, desfașurate o dată pe lună, unde, dacă simți nevoia de mai mult suport, ne asigurăm că practica ta este ușoară și obții maximum de beneficii. (45 minute).
ETAPA 3 - Suport pe viață de la orice instructor

ETAPA 3 – PROGRAM DE SUPORT PE VIAȚĂ

Beneficiezi de program de suport și consultare gratuit, pe viață:

✓ sesiuni de meditație de grup

✓ acces în comunitatea MT

✓ consultare cu orice instructor MT, în orice centru din țară și în alte centre din lume.

INVESTIȚIA TA

Bucură-te de o experiență unică ce îți poate schimba viața.

Alege să învestești în tine și să devii cea mai bună versiune a ta.

400 euro

PERSOANE CELEBRE CARE PRACTICĂ
MEDITAȚIA TRANSCENDENTALĂ

Intrebări frecvente

Tehnica MT este unică printre alte forme de meditație. Este naturală și fără efort, însă necesită instruire personală pentru a o putea învăța. Imaginează-ți că încerci să înveți o lovitură de golf dintr-o carte, sau dacă ai învățat să cânți vreodată la un instrument muzical, știi cât de util este să ai un profesor bun. Este nevoie de un profesor care să îți arate tehnica corectă, ca tu să fii încrezător că procedezi corect. Să înveți tehnica MT este mult mai ușor decat să masterezi un instrument muzical, însă implică de asemenea o ghidare personalizată.

Scopul este ca tot mai mulți oameni să poată avea acces la acest curs. 

  • Familiile beneficiază de reduceri speciale. 
  • Există posibilitatea sponsorizării parțiale, pentru cei cu dificultăți financiare. Află care sunt condițiile de aplicare – te încurajez să discutăm situația ta personală și vom găsi împreună soluții pentru tine.

Cei peste 50 de ani de cercetări și 65 de ani în care tehnica MT este învățată în întreaga lume, au demonstrat că beneficiile acestui program sunt autentice și nu depind de credințele pe care cineva le are. Chiar și scepticii care au învățat tehnica MT relatează aceleași rezultate ca cei care cred cu tărie în eficiența sa, fapt ce nu poate fi posibil dacă ar fi bazată pe sugestie sau anticipare. 

A fost firesc pentru oamenii de știință să vadă dacă efectul placebo joacă un rol semnificativ în programul de MT. Au concluzionat că efectele acestei practici sunt mult prea vaste și consecvente ca să apară în urma efectului placebo. 

Mai mult de atat, studii asupra unor arii specifice, precum reducerea fumatului, arată că tehnica MT este mult mai eficientă decât efectul placebo.

Așa cum există mai multe tipuri de tratamente, sunt multe abordări denumite meditații. Studiile au arătat că diferite tehnici de meditație aduc efecte diferite în funcționarea creierului. 

Acestea arată că Meditația Transcendentală dezvoltă în mod unic, coerența alpha globală, un pattern asociat cu o stare de conștiență crescută. Dezvoltarea acestei coerențe este în special observată în partea frontală a creierului – centrul executiv de planificare al creierului – și demonstrează creșterea funcțiilor executive, precum planificare, evaluare, rezolvare de probleme, conștiința de sine, ce apar prin practica MT. 

Mai mult, studii publicate în jurnale medicale de prestigiu, au arătat că MT produce un nivel profund de odihnă și reduce semnificativ cortizolului – hormonul stresului. Au observat, de asemenea, că spre deosebire de alte tehnici, MT este naturală și fără efort, ușor de învățat de oricine, indiferent de vârstă, nivel I.Q. sau abilitățile de învățare.

Eficiența tehnicii MT este aceeași, fie că vei crede că funcționează, fie că ești complet sceptic. Asta pentru că este un proces automat și fără efort, ce permite minții active să ajungă într-o stare de profundă liniște interioară, cea mia liniștită stare a conștiinței tale- conștiința pură.

Oameni din culturi și religii diferite practică deja Meditația Transcendentală,  fie că sunt preoți, călugări, rabini sau au alte culturi și religii.  Deoarece tehnica MT aduce o stare de pace interioară și mai multă fericire, cei mai mulți observă că prin practicarea acestei tehnici, se simt mult mai apropiați de cultura și religia lor.  

De asemenea, oamenii observă că atunci când practică MT, sunt mai puțin stresați și au mai multă energie. Practicarea acestei tehnici favorizează o înțelegere mai profundă a propriei persoane, a valorilor și credințelor, deoarece trezește valori mai subtile ale conștiinței sale.

Absolut deloc. Peste 350 de studii asupra Meditației Transcendentale au fost publicate în jurnale de specialitate. Niciunul din aceste studii, revăzute de alți experți în domeniu, nu au găsit practica MT a fi neplăcută sau periculoasă fizic sau mental, în niciun fel – toate aceste studii demonstrează rezultate benefice.

Pentru a determina efectele programului de MT, oamenii de știință au studiat fiecare arie a vieții oamenilor ce poate fi măsurată: asupra populațiilor, la locul de muncă, asupra sportivilor de performanță, grupuri de studenți și elevi de orice vârstă, pacienți cu risc crescut pentru boli de inimă, elevi cu tulburări de comportament și învățare, membri și cadre militare, grupuri executive în corporații etc. Toate aceste studii demonstrează îmbunătățiri semnificative pentru sănătatea fizică și mentală, fără a exista efecte adverse.

Există 3 centre de Meditație Transcendentala în România: București, Timișoara și Odorheiul Secuiesc. Dacă nu locuiești într-unul din aceste orașe, cursul poate fi organizat și în orașul tău, este nevoie doar de un număr minim de participanti.

LOCAȚIA UNDE NE VOM ÎNTÂLNI